chinchilla vs chihuahua

Idag efter skolan förljde jag med min vän Anja (som jag lärde känna på Berghs som nu lyckligtvis går i min klass) hem för att kela med hennes Chelsea och två bonushundar till. Alla tre var chihuahuas. Jag var så rädd att ha sönder någon av dem att jag mest stod och tittade på dem. Anjas graciösa lilla ögonsten väger så lite som 1kg. Mah! vågade knappt klappa den lilla kraken och när jag naturligtvis bidrog litegrand till att hon ramlade ner från soffan på golvet tänkte jag direkt på skadestånd, Anja har ju läst jurudik. men den lilla råttan, nej förlåt hunden, sprang glatt iväg och lekte igen

Detta var mitt första möte med såhär små pyttenyttebabyminiatyr hundar. Ojoj... men, jag kan glatt säga att jag blev positivt överraskad, så otrevliga var de inte. Fördomar bort!
Men inget, inget INGET kommer någonsin att slå vår Dolph.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

naaaaaw!!

jag vill ha en liten mops eller en liten boston terrier. söta



men chinchilor är det bästa!!

såna har jag haft.. gobitar!!

2008-08-26 @ 22:26:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha tack :) söt pugi :)

2008-08-27 @ 12:40:59
URL: http://sandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0