Sony Vegas 7.0

Så, nu ska jag börja klippa ihop reklamfilmen till vårt Svd projekt. Förra lektionen blev inställd (detta fick vi reda på ca 40 minuter innan den skulle börja då de flesta grupper redan var på plats) så om redovisningen skall ske nu på tisdag eller på den extrainsatta lektionen efter det, därom tvistar de lärde.
Det visar sig att youtubefilmer är i formatet flv så det var tvunget att ha en converter innan jag kunde börja jobba i sony vegas. Men med hjälp av professionell hjälp utifrån i form av killenmedkunskap så gick det "ganska" smidigt.
Intervju klockan 13.00 idag också, otippat men väldigt spännande!

Börjar bli dags, verkligen dags, att boka hotell i Paris. Helst i de säkraste kvarteren där man inte löper någon risk att bli mördad men sålänge jag har min 195 cm långe bodyguard med mig hoppas jag verkligen att inget kommer att hända. Just as long as we dont go near Bois de Boulogne at night...


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja, du.. jag gör inte så mkt, söker jobb o så, sökt lite utbildningar med så vi får väl se :) Aa, bor minsann kvar där. Och familjen mår bra :)

2008-04-25 @ 18:16:32
URL: http://sandus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0