Växjö vs. Gävle

Min bästaste bästa vän sedan barnsben Helena kommer och hälsar på den 15-18 mars, jag är så jättejätteglad! Vi har inte setts sen i juni, men med riktiga vänner spelar inte det någon roll, jag vet att allt kommer vara precis som vanligt när vi ses, så har det alltid varit. Vi skall fika, shoppa och förhoppningsvis åka till Gävle för hon tjatar om att hon vill träffa alla hon sett på ourvariable och bilddagboken! Så Mattis & co. får se till att ge henne ett hjärtligt välkomnande. Jag har berättat hur man ska uppföra sig i Gävle:

Helena säger:
jag måste ju veta hur jag ska uppföra mig.. 
Helena säger:
så man ska vara väldigt svårflörtad.
finey säger:
nej, man ska bara vara svår och konstig och ingen ska förstå sig på en och man skall imponera på alla genom att vara mystisk
Helena säger:
jag ska förbereda olika kodade lappar som jag ska lämna till dem.
Helena säger:
och så ska jag prata med mig själv

Ja, vi får väl hoppas att det går hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0