så var det ju det där med jetlag.

Ja, efter det att jag fått i mig lite san diego sunshine igår så var jag så trött att jag vid 19 tiden totaldäckade i Tobias säng... jag kommer i efterhand inte ens ihåg de sista minuterna innan jag somnade, inte ens om jag klädde av mig själv. Läskigt. Helt slut! och efter 10 timmars sömn är vilken neandertalare som helst utvilad... får se hur länge det håller bara.

Imorgon är det en månad sen skolan slutade, och det känns förvirrande obegripligt men inte alls stressande. Jag åker tillbaka till Stockholm på söndag och på måndag ska jag sätta igång att söka till alla salonger i stockholm som verkar hyggliga. Ska lägga lite mer krut på ansökningen till Dermarome (drömjobbet) och Hasseludden. Min syster har fått jobb på den individuella bokningen där (hotellavd.) och frida jobbar ju där, så det låter lockande.

Nu skall jag sätta igång med att styra upp alla bilder från resan. Hard work work.... -nynnar-

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Tjejen. Hoppas du har haft det toppen på resan .
Lycka till med jobbsöket. Mailar till dig om det kommer in något intressant jobb erbjudande till skolan.
Stora kramen Lena :)

2007-01-13 @ 20:15:23
Postat av: Fine

Hej Lena!

Det skulle vara super med lite inside tips om jobb, jag vet inte riktigt vart jag skall börja. Jag kommer snart till skolan och hämtar mina pärmar som jag glömde.. Kram!

2007-01-15 @ 05:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0