sugen

Är fett med patysugen, sitter och lyssnar på Timo Mass. Har precis klippt Tobias hår, småhår letar sig in i bhn, ögon och strumpor. Sticks!
Vi funderar på att gå ut ikväll. Heartbreak antagligen.

Vill dansa! Mina Yasminelle börjar äntligen fungera, min kropp håller inte lika mycket vatten alls, måste springa och kissa hela tiden och det allra bästa är att hyn börjar bli betydligt bättre. Fuck Trionetta. Never going back.
Min egentliga poäng med passusen ang preventivmedel var att man känner sig sådär snygg och fräsch som en viss grupp från Gävle sjunger om nu när kroppen funkar bättre.

Åh! jag vet precis vilket kattras jag skall ha nu, måste bara vänta på att en bra livssituation kan dyka upp för att införskaffa mina två Devon Rex sötnosar. Mitt samvete tillåter inte mig att inhysa katter i en liten lägenhet. Too bad.


Kommentarer
Postat av: Helen

Oh, jag har yasmine, yasminelles "storasyster" som de kallar det, och jag tycker det är asbra!

2007-02-17 @ 23:28:54
Postat av: Fine

Ja, visst är de bra? Jag åt Yasmine i drygt 1,5 år, men under skoltiden hade mjag så mycket att göra att jag inte ens han boka gyntid för att få nytt recept. Då fick det bli mördartabletterna Trionetta igen (hade dem liggandes hemma). DÅLIGT! Jag tycker Yasminelle är ett snepp grymmare än Yasmine då det är en ännu lägre östrogenhalt i dem.
Fantastiskt va lite hormoner kan göra =D

2007-02-18 @ 10:03:48
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0