sushi är inte min vän.

Inte ens vegetarisk sushi. Jag och Tobias åt båda en veg sushi i förrgår på nian och igår var båda matförgiftade. Bara det att hans immunsystem och kropp klarar av en sådan påfrestning mycket bättre än min. Han kände sig trött och svag medans jag bosatte mig framför vattenklosetten i TOLV enträgna timmar. Suck.

Svag och trött, tillbaka till stockholm idag, jobba på torsdag. Till KBTgruppen imorgon, får verkligen hoppas att Monika Thelins beteende var något unikt för henne inom den verksamma yrkesgruppen, annars lär jag ju aldrig gå tillbaka.
Nervigt.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ah, visst är det härligt. Jag råkade äta lite väl gammal kinamat till lunch igår, vilket jag märkte när jag var på "date" på waynes. Mysigt. =/

2007-08-14 @ 11:30:09
URL: http://30-dagar.blogspot.com
Postat av: Izabella

Jag måste bara skriva lite snabbt att jag förstår din siuation och uppfattning av Monika Thelin. Jag hade henne som terapeut under en period, och visst är hon duktig och påläst, men hon är relativt kall och har ett visst översittar-sätt.
Hon hjälpte mig en period för att sedan vända ryggen till då jag blev "för sjuk"..
Hursomhelst, lycka till med allt du företar dig!:)

2007-08-16 @ 15:27:45
Postat av: fine

Izabella: tack! Jag har kommit i kontakt med en väldigt duktig kbt-psykolog på kbt gruppen, som till skillnad från Monika Thelin friskförklarade mig totalt! Lycka till du med!

2007-08-16 @ 19:08:01
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0