Busybee skriver om helgen.

Helgen var på tok för underbar! I fredags sjukanmälde jag mig för att kunna hinna allt som jag och mamma hade tagit oss för - och vi hann. Det inhandlades på Granit, Åhléns, vi åt lunch, mer shopping och storstädning. Sen kom Tobias och samtidigt min förkylning som jag träng undan så fint. Han gick så sött och köpte mat åt mig och vi mös järnet.

Lördag innebar obligatorisk närvaro på gårdsstädningen. Jag och Tobias tog på oss ansvaret att fixa bakgården. Sjukt att man inte har mer koll på vilka som bor i ens förening. Nästan 90% av alla som deltog hade jag verkligen aldrig stött på. Men det visade sig att det fanns intressanta prickar i BRF Lommen, och vi planterade  lökar med hon längst upp och han på 4an.

Lördagkväll överträffade alla förväntningar. festen var en blast och bättre atmosfär har jag aldrig upplevt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0