låg. low.

Från högt till lågt, från fågel till fisk - helt normalt, men det känns ju fortfarande inte roligt att känna sig blue. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som får mig att känna såhär, men jag tror det är en kombination av uppgång 05:30, minimal lunch, salongsdag sittandes i receptionen til 18, massor med papper från ACTA att skriva på och ogenomfört pluggande.

Jag är trött på särbolivet, jag är så in i helvetes kär i min fina Tobias men att vara ifrån honom är bara irriterande, speciellt nu när varje liten motgång i vardagslivet kan bjuda in till världens storttjut och det enda man skulle behöva är en lång kram. När man en gång har vant sig med att komma hem till en lägenhet med musik, liv och sällskap så är omställningen till tystnad och.............ingenting svår ibland.

Se fram emot:
*fredag, slutar efter mitt praktiska prov
*helgen, vill höra allt om hur Haakes clinic var
*cidesco, var dag lite närmare friheten
*HONGKONG så klart......

jag har säkert fler saker att se fram emot, men pga sinnesstämningen kommer de inte fram...

Kommentarer
Postat av: En som vet

Det blir bättre... efter ont kommer gott
kram

2006-11-21 @ 22:34:25
Postat av: finey

du som vet, vem du nu än är, tack! :)

2006-11-22 @ 08:02:13
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0