Wiklund; du är en gud.

Vem kunde tro att Hans Wiklund, den mest menlösa av alla blondiner i filmkrönikörernas förhatliga lilla värld kunde vara så in i helvets rolig? Igår på Hundra höjdare, där listan för kvällen var roliga events ur TV och film, kläckte han, som kommentar till Kjell Berqvists ihärdiga smackande vid förtäring av mat 1986-199?;
Jag har ju badat i samma pool som Kjelle, han är ju väldigt vältränad och slim. Det är ju konstigt, för jag får en känsla att han äter även privat.

Jag och Tobias, som låg i sängen tillsammans med mig, skrattade så det det stod härliga till i flera minuter. Ett sådant  typ av garv som förlamar magen.
Det bästa var att ingen, ingen reagerade! Varken Fredrik eller Filip. (Pontus Gårdinger är sedan länge borträknad när det diskuteras reaktionsförmåga)


Jag, däremot, dog av skratt. Heja Hans WIklund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0