well; det senaste.

Oj, det har hänt så himla mycket den senaste veckan! Skolan har börjat, med buller och bång. Helt otrolig mysig klass, bara tjejer, 20 st, det känns som även fast jag är yngst (som vanligt) så är ålderna ytterst orelevant. Speciellt när de andra frågar mig om allt i anatomin!
Claes Kock, inredningsdesignern var här och tittade, och skall komma upp med diverse förslag. Kan verkligen inte bärga mig tills allt är klart med nytt golv, nymålade väggar, nya möbler. Gah!

I helgen så övernattade Tobias syster hos oss för hon skulle ut till cirkus supertidigt på söndag morgon för att stå i kö hela dagen så hon skulle få stå allra längst fram när the ark spelade på Rockbjörnen. Hängivenhet eller galenskap? Linjen är hårfin. Sen var hon på efterfest med Kent och Thåström och kom hem klockan 04, för att åka tåg till bollnäs runt 06. Jag känner mig avdankad och GAMMAL när jag hör hennes historier.

Bla bla. mycket som har hänt - liten ork att skriva ner det hela. Denna veckan är jag åter en sund och frisk människa som slavar under viktklubb.se för att bli smal och fräsch till sommaren. Har jag gått ner 10 kg så kan jag gå ner 5 till. Det verkar inte riktigt som jag har något mål?

I helgen skall vi åter till Gävle och festa. Hanna fyllde år igår (fan jag glömde ringa!) så det är lite födelsedagstjohej. Roligt värre, får träffa min Mattias också, något som tyvärr händer alltför sällan dessa dagar måste jag säga...

Kommentarer
Postat av: Mattias

Nawhg! Jag längtar!!!

2006-01-16 @ 20:00:54
Postat av: Fine

Jag med!! :D

2006-01-19 @ 08:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0