veckoplanering, my ass!

Tobias står just nu i duschen och jag borde sitta i telefon med min frisör och inredningsdesignern Claes Kock, men jag måste bara skriva om gårdagens promenad. Det var den mysigaste, mest romantiska jag varit med om på länge!
Vi var ute i dryga 2 timmar, promenerandes från söder till city, vandrandes runt inne på NK, letandes efter kepsar, alternativt mössor. När NK stängde gick vi tillbaka genom gamla stan och beundrade arkitekturen, vidare till söder där vi känner oss som hemma. För vi ÄR hemma, det är det som är grädden på moset!

Idag skall vi, efter det att jag avslutat mina samatal som jag inte sitter i, gå till Kungsan och åka skrillor. Bara sådant man gör i romantiska filmer tänkte jag ända tills igår när vi gick förbi och båda blev heltända på att göra det. Olyckligtvis var det bara 30 minuter kvar tills de stängde, så det fick bli idag istället. More space for us!

Imorgon skall vi gå till Rival och kolla på Sandy Mouche, något jag velat göra länge men inte haft chans till. Jag tror inte det kommer så mycket folk, ingen jag har pratat med vet vilka det är.
På onsdag kommer min syster Desirée upp över dagen bara för att träffa mig, eftersom hon bor i NY träffas vi väldigt sällan, jag såg henne sist i augusti. Hon kommer upp bara över dagen endast för att träffa mig. SÖTT!
På torsdag kommer Tobias pappa till stan, även hans syster och hennes pojkvän kommer hit, så vi skall antagligen äta på La Habana.

På torsdag börjar även min skola. Jag ser otroligt mycket fram mot det, det skall bli så spännande och roligt. Kemin kanske jag inte ser lika mkt fram emot som dermatologi biten, men det är bara att bita ihop, jag skall klara alla ämnen galant !

Nu är det dags. Jag måste ringa mina samtal, Tobias har gett mig en tidsfrist som snart går ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0