spinning jenny

Allt snurrar på så fort, jag hinner inte riktigt med! Veckorna går liksom de vore sekunder, det är tacksamt då innebörden blir att det blir varmare och det kommer mer och mer sommar. Men proven kommer, det känns som vi skall ut i salongen snart och det vi lärt oss fram tills nu känns som kåda i hjärnan, inget sitter där det ska.

I helgen var min mamma uppe, vi var och lyssnade på blues i berwaldhallen och åt på grodan, micket trefligt. Hon tyckte att min nyss införskaffade Chloé väska var väldigt fin men såg oroad ut och jag förstod att hon oroade sig över min ekonomi när hon insåg att den faktiskt var äkta. Länge leve second hand! haha. MIn syster var bara avundsjuk och var därför tvungen att påpeka att hänglåset gjorde väskan väldigt, väldigt tung... skrattinjagande.

På torsdag skall vi till China med några i klassen, vi kommer bli visade de senaste produkterna från decleor och dermalogica, kanske I.D? Sen är ju läget så att Felix Da housecat spelar på grodan, och jag skulle så fruktansvärt gärna gå dit, men jag kan knappast tro att någon i min klass skulle uppskatta honom. Synd. Får försöka övertala Tobias att sticka dit med mig, även fast jag tror de är benhårda på åldersgränsen, som är 23.

På fredag skall vi ut några i klassen och umgås, det är första gången som vi faktiskt gör något, och det känns bra. De andra klasserna har dröjt jättelänge innan de har gjort något, så det känns bra att vi fått så pass bra sammanhållning så fort!

Sen på lördag skall vi åter till Gävle, skall träffa mina finaste där uppe. Kalas hos Helen, sen umgänge, framförallt med marodörskattsinnehavaren Mattias, mys med Hanna, brädspel och alkohol. Recept på en lyckad helg.

Åh, nu vann jag visst min auktion på ebay, va bra! hängde inte riktigt med iomed att jag satt här och skrev, vilken treflig överraskning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0