Årsskiftet inträffade även på Södermalm.

Jag och Martin sitter och funderar på webdesign. Internet och logik, går naturligtvis inte, som martin så klokt sade, hand i hand. Jag sliter mit hår och undrar vem som skall kunna hjälpa mig. Jesper svarar inte och allt hopp är till synes utdött.

Jag fick mail av inredningsdesignern imorse, jag skall ringa snart och boka in ett möte. Det skall bli så skönt att få ommålat och nytt golv. Linoleum är inte riktigt min grej (förhoppningsvis inte någon annans heller!)

I fortsättningen skall jag verkligen akta mig för Citodon. Jag hade migränaningar imorse, som satt i sen igår kväll så jag tog två. Efter operationen tog jag två var sjätte timme och det funkade så fint utan biverkningar i två-tre dagar, men nu åkte jag på biverklingarna direk. Citodon är som rävgift sa de när tobias ringde och frågade sköterskan om det var normalt att darra och kräkas stup i kvarten. Känns bekvämt att vet att de lämnar ut sådan medicin till  nyopererade.

mitt nyår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0