ironi.

Söndag verkar vara min dag då jag resumerar vad som hänt. För omväxlings skull skall jag inte göra det idag, jag kan bara nämna att vi hade eminenta gäster hela helgen, och det var trevligt som alltid. Mina vänner gör mig verkligen stark och glad.

Har spanat in Elle galan, och sitter nu och spanar runt på modellagenturer. Inte för min egen räkning direkt, men jag försöker leta reda på Rosanne.. senast var hon ju hos models1, men jag kan inte finna henne... skulle vara roligt att se hennes portfolio igen, hon är så duktig.

Ironi är ett ganska lustigt begrapp, men som mer och mer inträffar. Tobias och jag satt och kollade på hockey idag när jag bestämde mig för att fixa mackor. Under hela matchen har Sverige verkligen varit nära att ta ledningen igen, men inget händer och Tobias sitter som på nålar. Jag satt mjukt och skönt i soffan, så upprymd var jag...
Naturligtvis hör jag inte när tobias säger och frågar om jag kan fixa mackor till honom också, så när han pallrar sig iväg till köket gör sverige mål. Jag bara hörde hur det small i köket och det visade sig att tobias värsta fiende, vår micro, hade blivit misshandlad. Ironi är verkligen skrattinjagande, men ändå otroligt enerverande. Alanis beskriver det så som det verkligen är i själva livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0