neger at night

Inatt. Var nog den roligaste natten jag vart med om. Jag vart inte ut. Jag vart inte utanför sovrummet faktiskt. Ändå ler jag när jag tänker på det.
Jag och Tobias har en grej vi gör - vi härmar Katla i mammas nya kille. Tobias gör imitationen så slående att vi bara frustar av skratt. Jag rullar ju inte på r:en av en orsak som kan förklaras med ett ord: Skåne. Men! Jag gör en halvdecent Katla i alla fall.

Scenario: Sängen
På TV: repris av melodifestivalen (jag och tobias är offer för tre sociala stigman: vi hatar melodifestivalen, winnerbäck och hellström. Det får man ju bara inte göra! Så vi gjorde narr av alla bidrag i REN och SKÄR Katla anda)

Sen spårar det. Vi börjar prata om Kappahl. Som blir Kattahl. Mitt i detta Katlainferno ligger mopvalpen och försöker sova, som blir omdöpt till Valahl, Kappahls livlige bror (!?) Det ropas SJU SORTERS APA, blånegerrr och hennatatuering. Allt i Katlas ära. Det gick så långt att jag gjorde ett slags löfte på att döpa vår potentiella dotter til Katla. Hjälp.

Om du sitter och undrar vem Katla är, så kan jag bara berätta att du har missat nåt, men det är inte för sent! Lyssna Här!

Kommentarer
Postat av: Jo

Hör du vem som vissskar i ditt örrra?



Min F gör en bra Katla han med. Och jag ÄLSKAR DET. Det är ju förfan det roligaste som gått i radio, tv, vilket medie som helst - EVER!



Vi ses i marschallens skugga... ;)

2010-03-16 @ 12:21:26
URL: http://emjoth.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha, ajdå. jag HATAR katla!!!! hahaha!

(och älskar melodifestivalen, fast hatar winnerbäck och hellström)

haha ;-)

mattias älskar katla också, och jag förstår verkligen inte! haha! jag tycker det är så dåligt att jag måste stänga av varje gång det kommer på radion! hahaha!

2010-03-16 @ 13:06:04
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda igen

(kul angående nästa vecka!! ja om söta nessla inte vill riskera att stöta ihop med bitchtilly så kanske det är bäst för henne att stanna hos papsen)

2010-03-16 @ 13:06:58
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0