I'm doing it for the thrill

Imorgon, imorgon. Slåss slåss.

Jag är redan på tårna. Forum Nacka var himmelskt, och min pojkes garderob är nu uppdaterad. Själv ville jag köpa nya träningskläder, men fann inget som passade. Vill nämligen börja träna i shorts och inte i tajts som jag gör nu. Hittade dessa på jabb.se och jag skrattade rakt ut när jag läste i beskrivningen "Legs are wide enough to fully kick, and perfect for comfort without sacrificing design or look" OJ. vilken uppoffring.

Men jag tyckte nog att de var så ruskiga att de nästan gick över gränsen till fånigt coola. Varför ska allt som har med kampsport vara så.... PartilleJohnny/Ed Hardy/Juicy Couture aktigt, know what I mean? Stilrent, smakligt - never heard of it? Really?

Igår var jag och Martin på bio och såg Robin Hood. Ett tips: boka inte sofforna längst bak på Sergel Hötorget. Vi hade så mycket träsmak att det blev löjligt till slut. Och filmen var också ganska träaktig, om jag ska vara krass. men det är alltid roligt och skönt att hänga med gamla vänner, vi har alltid klickat, ända sedan den där Roskildefestivalen för 6 år sedan... Han hade varit ute och paddlat kajat hela dagen och snacka om att jag blev sgen på att testa! Någon som har tips på vart?

Söndagen avslutas med min absoluta favoritlåt att spela lufttrummor till (ni MÅSTE spela lufttrummor mer i vardagen - det gör vem som helst jätteglad!) när jag är ute och springer... eller sitter i soffan också för den delen. Den funkar i alla lägen, men man vill kanske inte göra den framför sin exceptionellt duktiga pojkvän, såvida man inte är beredd på att bli smirked at;

min absolut favorittrummis, alla dagar:

med Grizzly Twister på cityfesten i Gävle

En annan favoritbild på min fina musiker som får det att vattnas i munnen på mig.
Har man slagit sönder det alldeles nya skinnet på sin trumma så får man fråga publiken om en hel virveltrumma (Han satt hela vägen till från Gävle till Bollnäs och stämde trumman..)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Jag är LEDIG så då häänger vi :D

2010-07-05 @ 01:15:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack!



Haha, ja till nästa år måste jag väl ändå komma i form. Upptäckte att jag skrev vårruset när jag menade tjejmilen, virriga jag. Så jag har istället bara två månader på mig. Men jag får ta det i min egen takt :)

2010-07-05 @ 08:52:49
URL: http://drougge.net
Postat av: Sofie

Hm, nja.. Det går sådär för Gibson och värmen. Så länge han kan vara i skuggan kan han vara ute hur länge som helst men solen går bort helt. Svårt att få ut honom när det är som varmasr faktiskt... Hur klarar Nessla det? Vi måste ses snart igen och mopsbusa!

2010-07-05 @ 10:08:41
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha, du har rätt.. varför är det alltid en massa fåniga tryck på alla kampkläder? haha!

hoppas du hittar något mer diskret!



nämen VA? det låter ju jättekonstigt, och jag vet inte direkt om jag tror på det. bacon för hundar kan ju omöjligt vara farligt?! hundar är ju köttätare..?! nä, nån måtta får det vara, ok att de inte ska tåla choklad.. men bacon. nej nej. haha!



(hade med bild på brödet i inlägget :-)

2010-07-05 @ 12:49:28
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: hanna

åh tacktacktack :)



/exiback

2010-07-05 @ 20:05:04
URL: http://exiback.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha jag gillar att bli stalkad, så länge det är på en trivsam nivå! ;)



Jag fick hälsa på en superfin mops som var 6 år och hette Frasse imorse! Han bor i huset bredvid oss :) Hur go som helst!!!

2010-07-05 @ 20:53:02
URL: http://juliaederyd.blogg.se/
Postat av: Elin

Skön låt!

2010-07-06 @ 17:29:26
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0