en torsdag att skriva in i historieböckerna

som en av de mest smärtsamma. fysiskt sätt. Min mage alltså. aj aj. Och lite nedstämt hjärta på eftermiddagen.

Idag hade jag det där jobbiga mötet där foten skulle sättas ner. Och den sattes minsann ner. Inte med eftertrycklig kraft utan mer mjuk - fats jag vill inte säga försiktigt. Nu ska det väl kännas bättre att vakna på morgonen?

Om 24 timmar sitter jag på tåget till Linköping och Mattias. Jag tror jag skall köpa mig en smutt liten flaska vin så jag är glad och trevlig när jag kommer fram. Dessutom måste jag köpa födelsedagspresent imorgon på lunchen, han fyller ju år den 24e!
Här är första bilden som någonsin togs på mig och Mattias: 2005-11-26, under sena timmarna av hans 24års fest.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad är det som tyngt dig så mycket?

2009-11-19 @ 19:28:14
URL: http://helena-helberg.blogspot.com
Postat av: Mattias Östergren

Snart är du här! :D

2009-11-20 @ 09:20:29
URL: http://30-dagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0