hej det blir inget

Tänk va ett sms kan förändra ens dag totalt. Sjuk och inget nytt från leverantören. Nu sitter jag här med hela förmiddagen blank. I min snygga Cheap Monday kostym/skjortklänning och klarblå leggings. Jag känner att ambitionen att göra något av min dag finns kvar, så jag fixar tvättberget som aldrig besegrades igår. Hämta ut sin nummerlapp kanske jag borde göra?
Ta en promenad till Gymgrossisten med Tobias och köpa nytt proteinpulver? Möjligheterna är oändliga.

En sak är säker, här får jag inte fastna. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Matilda

blev mötet inställt? eller bara flyttat? håller tummarna iaf! låter ju jättekul med tidningsskriveri!



sv: kan inte annat än att hålla med om EXAKT allt du skriver angående SSHL. vi tänkte minsann precis likadant. skönt att du hade din frizoon hos stene, och på hemmet. jag hade min hemma, och på fotbollsplanen! tänk de som inte hade sina frizooner! för jag antar att du och jag inte är helt ensamma om dessa känslor.



jovisst gillade jag gränna då vi var där! fast tänkte inte så mycket på det, antagligen för att jag ju inte bodde på skolan och kunde släppa allt som hade med det att göra då jag kom hem på eftermiddagarna, men visst upplevde jag gränna som mer "normalt". mer avslappnat sådär. härligt! tillskillnad från lundsberg.... visst var du med dit någongång? bordsbön innan maten, lägga ner besticken efter varje tugga, bara dricka en klunk åt gången, yeeeeez!!



lycka till nu med ditt lopp, och den där tidningstjosan! håller som sagt tummarna!



KRAM!!

2009-05-06 @ 13:23:53
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0