watch out.

Se inte nedanstående film om du hittat den du vet att du vill vara med så länge det går. Jag kunde inte koncentrera mig på den massakrerade filmatiseringen av en underbar bok för jag tänkte hela tiden på vad som skulle hända om han rycktes ifrån mig nu. Många salta tårar grät jag över faktumet att någon dag, förhoppningsvis först långt fram i tiden, kommer vi behöva ta ett slutgiltligt farväl av varandra, och det är tankar som gör så ont att jag bara känner en stor svart klump i magen.
Jag vet vad jag vill i livet och det är att leva det till fullo med honom, han som får mig ur sängen den dag då jag är trött och likgiltig och som dansar löjliga danser i köket tillsammans med mig och som kittlar mig på ryggen när jag inte kan somna och som masserar mina smalben när mina knän gör ont. Sättet han ser på mig på perrongen när vi inte har setts på länge och kramen han ger mig på perrongen när vi inte ska ses på ett tag.
Vackra stunder om dagarna kan jag sitta och fantisera ihop visioner av hur vår framtid kommer att se ut. De förändras från gång till gång, men de gör mig glad och jag kan leva på tanken att det är vi resten av den dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

När vi båda inte finns längre kommer det fortfarande att vara du och jag.

2008-03-07 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0