homecoming queen

jag har alltid varit riktigt dålig på att komma hem från resor, och denna gången är det illa. Från arton grader varmt med no needs for jackets, hela stora familjen äntligen samlad och en cool stad till snö, slask och ensamhet.
Im feeling deep blue.

Dessutom; coming upp är lösenordsskydd på bloggen efter en intreessant diskussion, en av väldigt måga, med min familj runt det runda frukostbordet. Förfrågan om lösenord i kommentarsfältet beviljas med största sannolikhet.

jag vill inte packa upp, det känns som att jag inte vill komma tillbaka. Take me back?

Kommentarer
Postat av: cajjan

varför lösenord och på vadå? i get nuffin :P

2008-03-25 @ 16:19:00
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0