finally an update

oj, va tiden går fort! de två senaste dagarna har bara flugit förbi. Scwoosh! Har varit ute på äventyr idag, ända ute i Skärholmen, skorett där var de ENDA i sthlm som hade mono white converse, så what a girl to do?
Fikat med pappa och mimmi på vetekatten idag, handlat finfina koppar och saker till badrummet på Lagerhaus bl.a världens snyggaste duschdraperi som passade perfekt.

Lektionen igår gick verkligen bra, vårt förslag blev mottaget med skratt och komplimanger, kändes roligt. Det känns verkligen som om jag har hamnat på rätt plats, jag stormtrivs!

Nu skall jag lägga mig i sängen och fortsätta med Celebutantes, tog till och med med den på gymet imorse och min halvtimme på konditionsmaskinen har aldrig gått fortare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0