migraine.

Usch... hade huvudvärk redan igår kväll, låg ändå uppe till kl 02 och såg på heroes. Vaknade av att sopbilen skulle hämta glasflaskor, inte direkt plåster på mitt onda huvud, lyckades somna om men vaknade igen med huvudvärk. Har svalt en rävgiftstablett (citodon) och hoppas att det mojnar snart.
ajaj. paralyserande smärta skjuter genom mitt huvud.

och jag som har mkt att göra........ typiskt. Till råga på allt är telefonen fortfarande stelfrusen även fast jag har betalt båda räkningarna som skulle ta bort min överskridning av maxgränsen. Mailat telia men har jag riktig otur så är den inte brukbar förräns på måndag. Jag kan ta emot sms dock, men inte mms, ringa eller smsa.
Msn it is.....

Kommentarer
Postat av: Amanda

Dumma huvudvärk och dumma teliatelefon.Grr!

2008-01-25 @ 12:07:13
URL: http://amheni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0