invincible?

Hjälp, va jag har promenerat idag! Först gick jag och solade så att egyptenbrunheten inte skall försvinna, sen skulle jag ha gått och ätit på det nya vegankafét södervegg men det var så litet, och om jag skall vara ärlig, lite... skabbigt? Eller inte schmutsight men shabby-ish. Så det fick bli hederliga Chutney. Sen vidare till Beyond Retro där jag hittade superfina rosa flats men ena rosetten fattades och ena innersulan lossnade så jag tyckte 199 kr var ett alldeles för högt pris samtidigt som jag inte kände mig på pruthumör. Faktiskt så tycker jag den affären ligger lite i överkant med sina priser. Är det inte tänkt att man skall hitta riktigt klipp på second hand?
Anyways. Vidare till biblioteket där jag kopierade saker som jag skall skicka in till eurobonus för att få poäng. Yay, poängsamlarskills! och cidescointyget som jag sedan gick med till min gamla skola Elisabethskolan. Träffade mina underbara f.d lärare och skvallrade över en fika med dem. En lång fika, var där i närmare två timmar tror jag. Mysigt!
Handla lite frukt och naturgodis på hemvägen. Naturgodiset tryckte jag i mig framför datorn när jag letade praktikplats innan jag kom på att jag skulle träna en timme senare.

Nyss hemkommet från step II klassen vilket jag kollapsade av. Maria som håller i passet fick lägga ner mig på golvet med benen i högläge för min puls vägrade trappa ner, jag kollade efter närmare 10 minuter och då låg jag på närmare 150 vilket inte är normalt för mig. Kunde inte koncentrera mig på andningen utan tänkte hela tiden på att pulsen måste sakta ner, det gjorde den såklart inte då.
Tror att jag är lite övertränad, får bli ett lugnt gympass utan pulstoppar imorgon som lite vila, har kört 3 konditionspass på tre dagar nu..

Ligger nerbäddad i sängen, vet att jag borde äta något men mår bara illa fortfarande. Ska försöka sova bort....ruset? ha! det känns faktiskt som ett rus.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nämen fine! Nu får du inte hårdträna mer, bara gå mysiga promenader med mig;)

2008-01-30 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0