Kunglig brunch

Om en timma skall vi möta resten av min familj för brunch på Bakfickan. Jag är giddygiddy wallawalla.... GOTT! Igår var vi först på primo och käkade pizza med amanda, lika roligt som alltid. Jag hade tunnelseende och först efter att jag fått mat i magen kunde jag inrikta mig på att vara social. Sen åkte mannen och jag till Berns för lite samkväm med Emma och hennes underbara vänninor. Tänk er, fyra tjejer och Tobias! Vi skrattade åt att det, måste ha varit en god träning/case study inför psykologprogrammet, att han kunde pick our brains när vi satt där och skvallrade om konstiga pojkvänner, orättvisor och nagellack (riktigt såhär illa var det nog inte......)
Efter ett pitstop på Anglais och en intervju av en holländsk turist om "the best jazzplace to visit" så mötte vi upp Amanda åter igen, denna gång med ett enorm sällskap med folk från alla delar av södra Sverige, från Markaryd till Öland. In på ACE där det var särskilt folktomt, skönt med eget dansspace! Jag och min man shakade loss till Smack my bitch up och gungande taktfast i baren till Ipanema beach toner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0