inspiration.

Ikväll på Berghs hade vi en ny lärare och han var verkligen en inspirationskälla. Ny uppgift, att göra en kampanj för IFs räkning, hemförsäkring till ungdomar.

Imorgon bjuder pappa på frukost innan vi far ut till arlanda och jag vidare till gävle...jag har fått ett beroende för italiensk mat, jag och Tobias åt på Cinque i lördags och jag drack världens godaste dessertvin. Ett Muskatovin som var helt fantastiskt!! Måste fråga mamma om det finns på systemet.

Såhär kan det se ut när vi är ute och käkar, älskling och jag:
image276

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej Tobias! *vinkar frenetiskt till bilden på skärmen*

2008-04-03 @ 20:12:37
URL: http://amheni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0