okej.

OKej, så en uppdatering. Nya gallerian går segt som klister, jag smygläser pocketböcker på jobbet men när det väl kommer kunder är jobbet riktigt roligt. Jag bloggar lite också, skapande är roligt!

Men just nu är jag ledig, har huvudvärk (trots all kinesisk ögonmassage som finns) jag är slemmig som en toad i halsen med hosta, har fortfarande lumbagoliknande syndrom i ryggen. Men life's fine! (?)

Vår lilla splittrade familj som huserar i både sörmland/uppland och gävleborg skall få påökt! inom en inte allt för avlägsen framtid (jag undrar iofs om norrländska tidsavstånd är lika utdragna som avstånd i allmänheten) kommer en liten dolph. Tills dess botaniserar vi bland kennlar och badar i fotografier.

image143

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0