Trägen vinner!

"varsågod och ät, det är mat från jordens alla hörn - det är sju sorters apa!" (min som mobil ringer)
Blir lagom chockad och ställd när jag hör att det är föreståndarinnan för salongen i Vallentuna i andra änden av luren som är intresserad av att träffa mig efter påsk, då en av tjejerna på salongen slutar och det behövs en terapeut som kan börja jobba direkt.
Inte hoppa höjdhopp innan de lagt upp ribban, inte hoppa över ån innan isen smält, crap, jag och talesätt. Inte bli glad för tidigt, men vafan, hur bra som helst ju!!

Akta er för tradera! Det här var det roligaste idag, tillsammans med Katla förstås.

Kommentarer
Postat av: helen

Congrats! Jag håller tummarna, andligt iallafall. Angående ordspråket kommer jag bara på ett på engelska: Don't count your chickens before they hatch. Är det det du menar eller? Dessutom har jag en hudfråga, men den kanske vi kan ta sen. Jag behöver ha dig på msn känner jag!

2007-03-30 @ 14:51:35
Postat av: fine

Tack Helen! Jag ställer upp för alla typer av spörsmål ang hud och smink och annat ytligt på msn och irl. =)

2007-03-30 @ 15:17:17
Postat av: fahlena

hahahahaha! det är ju något som jag skulle kunna lyckas med! faaaan vad roligt, skulle vilja sett killens min när paketet kom :)

vad roligt att dem ringer efter dej, det var nog bara en tidsfråga! du är så duktig vännen, tror på dej *öser en massa kärlek över dej*

puuuuss.

2007-04-01 @ 19:05:00
Postat av: Anonym

men helena! för mycket av dig är aldrig nog. Ja, tänk när han öppnade den lilla asken och såg en myrastol i miniatyr! ahhhaha.

2007-04-01 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0