självmord.

Usch. Som jag anade var det någon som hoppat framför tåget i Upplands Väsby idag och därför stod mitt tåg på Arlanda i 2,5 timmar och jag blev 3 timmar försenad hem.
Tänk att vara så desperat, att man hoppar mitt på blanka dagen. Känner mig dum som satt och irriterat tänkte "det är säkert "nån jävel" som har varit dum nog att hoppa". Dum nog?

Vet inte varför det påverkade mig så intensivt,  men jag kände mig ordentligt nere ett tag där. Självmord måste vara det garanterat värsta som kan hända en familj. Tänk alla som måste stanna kvar med skulden och skammen. Tänker på en av min älskades vänner som inte orkade mer än några dagar efter studenten då det tog slut.
Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0