kyrkgatan

Vi slog på stort och firade idag, åt ute på Kyrkgatan. Han kom in för bövelen!! Gott och bra, hyrde därefter Departed och mös. Imorgon tur och retur Stockholm, torsdag slit och släp i Bollnäs, tömma ur Ylvas lägenhet.
Och stjäla microvågsugnar. Ingen som säljer dammsugare på svarta marknaden eller som har "kontakter"??

Sprang idag för första gången på, God knows how long. Det måste vara viktminskningen, för grundkonditionen min är ju borta. Detta till trots så gick det fruktansvärt bra, hade endorfinöversvämning flera timmar efteråt - näst skönaste känslan i universum.
Mersmak - skall springa igen innan sushilunchen med Laila på depå.

Känner någon igen den oöverkomliga lusten att snegla på den man älskar i smyg? Tobias är så oundvikligt söt när han minst anar det. Som nu, jag sneglar på honom i pereferin av mitt synfält och han sitter djupt försjunken i stretching av sin ändalykt, CSI och att trumma på saker.
Jag fokuserar på tangentbordet igen och skakar på huvudet - att sådana saker inte har blivit slentrian under åren som gått. Förvånandsvärt och jag kommer aldrig att kunna vänja mig.
Thank God.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0