friday but tuesday

Det känns som fredag idag! Har varit på förhandlingskurs för säljare i två dagar med sista dagen idag och så är tobias nere och (h)äls(k)ar på, vi har ätit sushi och tagit del av varann.

Kursen var verkligen intressant då kursledaren John fick oss att inse att det är så otroligt mycket grundläggande psykologi inblandat i alla förhandlingar, både privata och officiella. Under dessa två dagar fick vi mycket nya infallsvinklar och olika lösningar till förhandlingssituationer där man "kört fast" och jag känner verkligen att jag kan unvika många fallgropar bättre nu.
Deltagarna hade igår lite svårt att förstå varför jag var där, de kunde inte placera mig i ett fack för det stod ju inget företagsnamn under mitt förnamn, men när jag presenterade min vision så var det några som blev väldigt intresserade och det kändes väldigt upplyftande och roligt.
Det var speciellt två norrlänningar från Örnsköldsvik som hela tiden pratade om att jag måste expandera i deras stad då det råder extrem tillväxt där och när vi skildes åt fick jag t.o.m en kram av Hasse och Per! Två män med 30års erfarenhet av företag som trodde på mig, det kändes så.... bra, helt enkelt.

Känner mig mer positiv inför framtiden än på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0