eric gadd.

Mina tänder värker, värker och bultar. Var på den mest noggranna undersökningen någonsin gjord. Röntgen, fotografering och en himla massa fackspråk ovanför mitt huvud.
Och chockerande nyheter:
Gingivit!
Första stadiet till tandlossning, FFS!

Kom hem, gick loss med tandtråden, blödde som en stucken gris och nu kan kan inte låta käkarna nudda varandra såvida det inte finns en inneboende längtan efter oumbärlig smärta.

Och snöar gör det också! Mamma sitter insnöad nere i Skåne och siar att snöstormen skall vandra norrut. Snälla gör inte det, försvinn in över Finland istället. Orkar inte med mer snö.

I min systers kvarter finns det ett ställe där man kan få thaimassage. Funderar på att dra dit och se om de har drop in, massage för min rygg skulle vara finfint.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0