att hitta vägen.

Vägen hem. Det känns lite som att jag har gjort det, efter att ha varit vilsen en tid. Har inte lyssnat inåt alls utan bara kört på och utgått enbart efter tankar och inga känslor. Och inga positiva tankar och affirmationer har det varit heller utan destruktiva, felaktiga, inte sammanflätade med verkligheten. Då är det inte konstigt att kroppen till sist säger ifrån på skarpen.

Amerikanska släkten på besök. Avstod tur i Mariefred men skall möta upp med dem samt delar av famiglia snart, för att inta suppé på Stallmästaregården. Trevligt trevligt.
Känner mig lugn och samlad, något som inte har inträffat på ett väldigt bra tag, känner mig främmande till att inte ha den konstruktiva, planerande, organiserande hjärnan på speed. Aum. ॐ

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag känner mig väldigt glad att du hittat hem syel.

2007-08-06 @ 00:28:30
Postat av: Anonym

tack babe! <3

2007-08-06 @ 07:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0