jag kunde ha dött.

fredag den 13e, det finns inga tvivel om att den dagen från och med nu inhyser otur i mitt liv. Fram tills i fredags hade den gått obemärkt förbi, men när den väl slog till var det med buller och bång (bokstavligt talat).

Jag och Lena fick i uppdrag att städa pappersförrådet i skolan där allt möjligt stuvas in. Vi fixade och donade och när vi var klara kom någon och frågade om någon kunde ta en manikyrkund som man hade glömt sätta in på schemat. 10 minuter in i behandlingen överväldigades jag och alla andra i salongen av en ohyggligt brak i utomatmosfäriska decibellnivåer. Då hade hela hyllkonsolen släppt med murbruk och allt!
Allt som hade placerats på de fyra hyllplanen hade åkt rakt ner i backen, slagit upp dörren och rasat ut i salongen.
Det hade inte funnits en chans att jag skulle ha suttit här om vi hade fått allt det bråte, hyllplan och konsoler över oss!

10 minuter hit och dit är väsentliga.

Kommentarer
Postat av: Pojken

Jag tycker att du borde se det som din turdag. Och moussa på en leiten bohll..

2006-10-15 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0