skratt

Skulle googla vad gasväv heter på engelska och i rena hyseritröttheten typade jag www.gasväv.se - skrattade högt för mig själv.

Ännu mer tröttsamt när syrran och pappen ringde från hawaii och berättade om hur de har det. TLÖTT!

Gasväv heter tydligen gauzes.. Man lär sig alltid nya saker.

När jag satt och pluggade plingade det på dörren och där stod mamma med julpynt i modest, perfekt mängd. Nu stökar hon runt i lägenheten och sätter upp vitt glitterris med julslinga i, små tomtar och röda vaser. Så fint så!
Min mamma är garanterat bäst i världen.

Kommentarer
Postat av: inte okänd längre.......

Stort grattis och toppen kämpat. Hoppas ni hade en kul kväll. Vi hörs snart igen. Tack för alla fina ord. De värmde i vintermörkret.
Kramis från din gamla fröken som smygläst din blogg. Gauze.... ha ha vad kul ...nu behöver du inte plugga mera eller tänka på cidescofrågor

2006-12-14 @ 23:43:58
Postat av: Anonym

Du är så underbart söt Lena, vet du det?? Av alla fina ord ni lärare sa igår så var ditt avslöjande av "en som vet" det som värmde allra mest.

Nu är jag klaaar! Kan inte förstå det, och när jag väl gör det kommer jag sakna er alla så himla mycket.. men då tar jag en sväng förbi skolan - tur att jag bor så nära! =)

2006-12-15 @ 15:55:27
URL: http://.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0