häck väck våt fläck!

Åh, jag fick mig en riktigt treat efter att jag kämpat mig igenom ett värsting spinningpass (under timmen förstod jag verkligen vad tanken bakom ögonbryn är) med maxpuls, ansträngd andning och mjölksyra i hela låren. På nedvarvningen hade ledaren valt en låt som jag aldrig har hört på friskis klasser innan och jag blev så glad! Solar Stone - Seven Cities minsann. Tankarna gick direkt till Becca och vår höga ljudvolym på Backa. Gosh, va intensivt minnena kändes!
Vissa saknar man så det gör ont.
image222

Kommentarer
Postat av: Becca

Bildkommentar: Becca hade bott i Tyskland några år, och övertygade Fine om att senaste modet var just; lederhosen. Detta möttes av jubel, och tillsammans tog vi skolan med storm! Till hjälp hade vi en räka, en Kicki Danielsson (som jag märker att du undvikit ta med i din frisyr-clipart härnere ;-) ) och ett par gristofflor i smör.

2008-02-07 @ 20:25:02
Postat av: Becca

Just det, jag glömde säga:

dom komMeR På FREDAG!

(vilka det var, minns jag inte)

2008-02-07 @ 20:26:27
Postat av: fine

becca, vi poppade dessutom popcorn som vi fångade på film, klädde ut oss till peddofågel, lekte strandad utter på en sten i skogen, sov över i soffan mot husfars vilja, virade in oss i gardiner och skickade lappar inifrån brödskåpet! :-D

2008-02-07 @ 20:28:12
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: Anonym

Lappar?? Melittafilter, darling, lappar är så ute. Melittafilter är lika mycket status nu, som bröd var år 2003-2004. ;-)
Dessutom kastade vi frisbee med en HÅRD trä-man (som jag inte fattar varför han fick bo på ett tjejhem).

Aaaah.... I know this song.....

2008-02-07 @ 20:30:58
Postat av: fine

nej! jag skrattar så jag har tårar i ögonen. Frisbeen. ja! Varför kan jag inte lägga ut dessa filmer på internet så alla kan få se dem? åh vår ständiga falsett! Och "han har köpt den på ÖB" åh, det luktar!

2008-02-07 @ 20:33:35
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0