Exet - exit.

För att inte bli för barnslig och snacka skit om folk kan jag bara skaka på huvudet och fråga - VAD tänkte jag? gud, jag kan inte sluta skratta åt hela grejen vi hade där ja, och min bestörtning när den tog slut. Stackars liten jag.

Tur att det finns något som heter personlig utveckling. Tur att livet går framåt. Ha, detta kommer hålla mig glad resten av dagen.
Man vet aldrig hur bra man har det förrän man har förlorat det ELLER påminns om hur meningslöst man hade det innan.

Jag lever världens bästa liv.

Kommentarer
Postat av: Linda E

Man får försöka tänka att det som hänt tidigare har gjort en till den man är idag och inte ångra något.

2006-09-14 @ 10:50:17
URL: http://mirandaail.webblogg.se
Postat av: Fine

Linda: ja, jag är inte alls cynisk utan bara genuint road av tanken på allt som hände.

2006-09-14 @ 14:13:48
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: Kodiak

Sol, du är bra som utvecklas. Nöden kräver lösning och så även i detta fallet. Nu när nöden tills den allra största delen är över så får man trampa för egen maskin. Det är starkt att du gör det. B.o.o.s.a. d.e.i.

2006-09-14 @ 16:54:54
Postat av: Fine

Kodiakpojken: jag såg nämligen en bild på honom och jag skrattade rakt ut, jag ler bara jag tänker på det. haha...well, vissa saker finns det ingen förklaring till!

imorgon, imorgon, då skall vi mysa och spela spel och fiska och bada (jag skall putta i dig)

Btw, partiledar debatten ikväll på 4an klockan 20! skall gå och rösta nu. Ska inte glömma röstkortet =)

2006-09-14 @ 17:43:40
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0