när säker inte blir som de ska

Nä, jag säger då det. Vilken onsdag! Och den som skulle bli så bra. Det roliga igår var att vi åkte ut till Fryshuset där våra kompisar på Photo Pearls (de som har gjort Obamaporträttet) och Xbox hade sitt "Bead my ride" - bilen var så sjukt snygg!
Titta själva:
Jag bidrog med ett peacemärke i rosa med svart bakgrund som kommer att limmas fast på tanklocket, eller "den runda ringen" som jag så pedagogiskt beskrev det för en tjej i femman som skulle färdigställa min pärlplatta då vi skulle åter till kontoret.
Om du gillar att lägga pärlplattor och vill t.ex göra ett porträtt så är PhotPearls jätteenkelt, man behöver inte göra mönstret själv utan såhär funkar det.
Resten av dagen var ganska tradig, men onsdagskvällarna är alltid en hit - Sannas aerobicspass på Skrapan, då jag oftast hinner träffa Maria också. Underbara töser!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina Fine! Jasså, en undersökning. Hoppas att det går bra ;) Gör det säkert, annars som sagt så vet ni ju. Ganska bra att kunna planera lite. Förstår att det är mycket snurrrar i ditt huvud nu då. All kärlek till dig idag...kom och lukta på mina biskvier jag håller på att baka..;)

2009-10-29 @ 10:36:04
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Riktigt coolt. Snygg nu liten profilbild där i sidan på din blogg också ...



Hoppas du har det bra och tar hand om dig, (er)!

2009-10-29 @ 15:58:10
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥

Vad gulligt med en mops :) Min hund har också en egen sovplats, i sin sackosäck i hallen. :) Haha hotdog, verkligen :D

2009-10-29 @ 16:58:15
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, det önskar jag med....att vi bodde nära ;) Tänk vad vi kunde pratat. Var bestämd mot läkarna, klart att dom kommer köra med dig. Gäller bara att vara bestämd. Varför inte ljuga lite? Ha ha ha

2009-10-29 @ 19:25:09
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0