friskis x två

Idag blev det gymet två gånger om, imorse styrketräning och i eftermiddags när Tobias skulle gå så kände jag varför inte, jag följer med och kör kondis. Så 45 minuter på ellipticalmaskinen blev det och jag svettades som en liten gris minsann.

Imorse fick jag faktiskt en komplimang av en tjej när jag gjorde situps med hantel. först hörde jag inte vad hon sa för jag var inne i min egna musikvärld och ingen pratar vanligtvis med en på gymet, alla går runt i sin egna lilla bubbla. Whatever, det hon sa var iaf "gud va stark du är! det är tunga övningar du kör" - så glad jag blev! Tänk va en liten komplimang kan göra...

Och en sak jag lade märke till var min totala avsaknaden av pigment...INGEN är så vit som jag! Jag vet att jag har bra cellregenerering och att jag skall vara glad över det (det kanske jag blir när jag är fyrtio) men gud så trisst det är att vara likblek.

I-lands problem, right? oh yes... Snart ska jag iväg till Diamonds and Guns med Pandan och sedan vidare till Infamous för att visa upp våra gaddar för Jenny. Jag gymar alltid samtidigt som en av snubbarna som jobbar på DoG - han är en stentuff medelålders man med snygga oldschool tatueringar överallt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

två gånger?? oh my! jag gick en timme, från centralen och hem idag. jag har noll koll när det kommer till styrka. tänkte du kunde hjälpa mig med det. jag kör friskis lite överallt :) är otroligt ofit! ja, barn it is, eller ja.. ett barn. Och mitt jobb gör att jag aldrig kan planera, men vi satsar ändå på kl tre fre. muggen? vart e det???

2009-01-28 @ 21:13:55
URL: http://metrobloggen.se/jossanjossan
Postat av: Anonym

Ja, men nu ska du få leka PT vettu! :)) haha. skämt o sido, lite tips får du gärna ge iaf. Nej nej, jag bor i Blåsut. Dock inte så långt bort det heller. Men muggen blir bra, det vet jag nog... hmm, ska vara kattvakt i hornstull och festa antar jag... ( som vanligt då)... haha

2009-01-28 @ 23:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0