tidig morgonrunda i norrlands skogar

Vaknade tidigt med ett riktigt sug i kroppen efter att få springa. Sagt och gjort, på med kläderna och ut, målet var att springa till en sjö nära Tobias förra hus där det finns ett motionsspår. Vad jag inte hade räknat med var den mängd snö och is som fortfarande låg kvar i spåret! Lite Bambi on ice blev det, men 1,5 varv runt sjön blev det, sen förbi alla hus Tobias bott i under sin uppväxt (smidiga flyttar med husen på en och samma gata!) och hemåt igen. Hade ingen aning hur långt det blev tills jag lade in rundan på funbeat. Drygt 10 km. 10,73 för att vara exakt.

Nu sitter jag i mjukis under en filt, löser lite korsord och väntar på att bilen skall återvända, då blir det nog en tripp ner till stadskärnan. Förra året fick jag ett presentkort från en designaffär inne i Gävle, så jag vill åka dit och spana på saker.
Ikväll blir det jubileumsblandning med CoffeBeans Show Chorus som är barbershopkören Tobias mamma sjunger i. De är grymt duktiga!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Fubbit!!



O ang. inlinesen -det finns en broms! :) Men det kan ta tid innan man lär sig att använda den..

2009-04-04 @ 12:37:43
URL: http://www.dessi.se
Postat av: EGOFLOW

Me. Är du också i Gävlet!? Ses på stan då!

2009-04-06 @ 19:46:22
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0