grupp...arbete?

Varför blir grupparbete oftast bara att man sitter och snackar andra saker istället? Om folk i klassen, om utbildningen om ALLT annat än the task at hand. Men resultatet av detta grupparbete/tjejsnack blev i alla fall en del bra idéer som vi skall presentera på mötet med uppdragsgivaren på onsdag.

På onsdag morgon ska jag även träffa en potentiell uppdragsgivare utanför skolan, jag kanske ska skriva lite för en webbaserad tidning som är väldigt eko-inriktad. Roligt!

Och på torsdag nästa vecka får jag förhoppningvis jobba på Stockholm Media Week på Rival.

Massor av bollar i luften alltså. NU måste jag packa, för jag ska upp redan vid 06 tiden imorgon. Ingen kommer och möter mig på flygplatsen, ska hämta bilen på långtidsparkeringen och köra hem själv... menmen, väl hemma väntar mamma för att fara till havet. SÅ MYSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0