en fin liten vän

Innan min kära syster återvände till Singapore så hade vi en liten get-together där jag fick pre-födelsedagspresenter, bland annat denna ofattbart fina adresstaglapp med varningstexten "Caution: Using of this product may cause spontaneous delight" . Utöver det fick jag fiffiga sushitillagningstillbehör från Japan och en fin kökshanduk från Rotor.

Jag längtar så mycket tills vi åker till Tokyo så jag får använda min fina adresslapp, tills dess spanar jag på kennlar som verkar seriösa och bra, hittills ligger Borzan's bäst till, observerar tips och råd på olika sidor och har frågelåda med uppfödare om allt och inget som jag kommer på att undra över.

I'm ready now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0