dåligt samvete

Igår kväll ringde jag min älskade syster i Milano.. egentligen primärt för att jag behövde en tjänst, eller ett nummer inför vår granskningsuppgift av populärkultursproduktion. Det kändes så kasst att ringa bara för att jag behövde något och inte bara för att höra hennes röst, hur hon mådde hur hon trivs osv. Hade tex ingen aning om att hon hade varit tillbaka i NY för jobb förra veckan m.m.
Måste bli skärpning på det känner jag, kändes riktigt uselt.

Idag är det fredag och jag börjar bli sjuk / är sjuk. Tobias med  tillhörande grupp skall övervaka ett övergångsställe här på söder så passa er, ni kanske kommer att delta i en fallstudie i psykologi utan att veta om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0