Rubber Ducky-lucky

Jag bloggade ju om en hel drös med coola prylar från Karmaloop för en tid sedan. Det som fastnade mest var de där snowjoggers från Rubber Duck för 100 dollar + frakt + tull. Jag drog mig för att klicka hem dem, men var ändå nära flera gånger, ville verkligen he dem!

Efter att jag lämnat Ylva igår så gick jag Götgatan hem, slank inom BikBok (händer aldrig för jag har en tendens att avsky den affären) och efter uttråkat browsande av affärens sedvanligt uttråkande innehåll höll jag på att få halvsidesförlamning, right there and then.
På en hylla stod dem - mina Rubber Duck, snowjoggers i svart lack. PÅ REA!! Det förut så smärtsamma priset på 799 riksdaler hade nu sänkts till det fullkomligt accepterbara 299:-

Som i trans testade jag 36orna, varma, mjuka och studsiga. "Vi har precis tagit fram dem" sa expediten. Jag förundrades över hur de då kunde ha reapris på dem, och hon svarade att de redan förra året hade tagit in dem, och att dessa inte hade blivit sålda.

Som på mjuka snowjoggersmoln vandrade jag därifrån med mina fina, fina snowjoggers i påsen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bikbok är helt enkelt för bra för en sådan smaklös tjej som gillar rubber ducks - Det finns en anledning till att dem är på rea!

2008-10-18 @ 23:27:35
Postat av: fine

Att publicera namn, mailadress eller bloggadress är helt enkelt för bra för en sådan osäker tjej som kommenterar anonymt - Det finns en anledning till att jag inte kommer att ta åt mig!

2008-10-19 @ 08:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0