Hair it is

Ylva var hårmodell hos min Johanna på Sure Baby Yes igår. Det var även en tjej från Gävle som jag kände igen så fruktansvärt mycket, och Tobias berättade att det var hans mammas jobbarkompis dotter Anna. Ja, världen är liten! Har nog aldrig pratat med henne men har definitivt sett henne på McGills någon blöt afton.

Visst blev Ylva snygg som få!? När jag frågade Johanna hur det gick så svarade hon jättebra, och att det var ett jätteroligt hår att klippa i. Ylva ftw helt enkelt!

Jag försökte verkligen plugga medans jag väntade, men genus i medierna är inte intressant läsning, i alla fall inte de texterna vi har blivit tilldelade som tar upp ämnet...


Kommentarer
Postat av: Fanny

det sitter ju en mops i hörnet på fjärde bilden!!!! :)

2011-07-11 @ 22:24:47
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0