sushi i duggregn

jag ÄR en jättestor kanelbulle. Jag bakade en hel massa, stora, fyllda till gränsen i bomhus igår och det finns en anledning till att jag kallas snäckan av min bästa vän helena.... jag har dessutom vid ett speciellt kanelbulletillfälle, deklarerat att om jag blev strandsatt på en öde ö skulle kanelbullar vara min end sak jag skulle vilja ha som proviant. Så, två dagar och tolv kanelbullar senare ser jag ut som en gravid elefant. HÖGGRAVID elefant.
bun

Svalt duggregn med vegetarisk sushi på balkongen, frasier på tv gör att magen slappnar av och fine mår genast lite bättre.

Trots den stora magen och jästen i tarmarna kan jag inte sluta le åt tanken att det snart räcker med ett tak och en stad att hysa oss båda. -vinkar hej då åt Gävle-


Kommentarer
Postat av: cajjan

åhh vad fina, wow! :D

2008-05-02 @ 23:42:37
URL: http://helloass.blogg.se
Postat av: egoflow

Jag bakade tusen bullar här om dagen... Det är så sjukt gott!! & mjölk ska det vara till, och kall ska den vara, burr som den ska va kall!

2008-05-04 @ 22:33:07
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0