oroande

Jag känner mig nere och orolig denna morgon. Sex gånger under natten fick jag gå upp och kräkas, och kroppen kunde inte sluta ens när det var bara galla som kom upp.. Det började under kvällen med halsbränna, jag tänkte att jag kanske hade pillat i mig för mycket frukt (jag vet, det låter helt osannolikt) under dagen.. Mycket mer än fruktsallad och en laxwrap med pepparrotscreme hann jag inte få i mig under dagen.
Eller var det hallonen som var boven? jag känner mig helt lost, men en sak är säker och det är att jag känner halsbränna väldigt ofta nu för tiden, något jag aldrig har gjort innan...

Om det inte hade varit strejk så hade jag haft en chans att få en tid på vårdcentralen för att kolla efter magkatarr, men tills dess får jag hålla mig till basiska livsmedel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0