tappra vi

Vi gjorde ett tappert försök att ha en mysig dag på stan men efter att ha åkt in till city (big mistake!) så slutade det med att vi blev griniga, fikade i en trappa på Gallerian och så småningom gav upp, åkte hem där jag kirrade feta (=goda inte flottiga) hamburgare till min man istället. Försök inte att vara inne i city en helgdag. Blä. Vill aldrig mer lämna söder.
Efter mat la vi oss i sängen, den stora, och kollade friidrott och sov i omgångar. först jag, nu han. Jag har städat köket och klurar på alternativ för aktivitet denna lördagsafton. Skall jag bjuda upp till dans kanske?

image269

Kommentarer
Postat av: bea

tänk för att det ska jag :P

2008-03-09 @ 17:47:18
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0