Jag syr skjortor...

eller nästan....
Som husfru finns det många saker man bör kunna, men jag har ingen symaskin så att sy är uteslutet. Men när jag upptäckte att det finns en affär som skräddarsyr skjortor slog det mig att andra kan göra det åt mig! Med tanke på Tobias enorma problem att hitta skjortor som passar (han mäter för det första 195 cm över havet, är för det andra bredaxlad men med smal  midja) så kunde det inte passa bättre. Man kan dessutom designa boxershorts, slipsar, manschettknappar.
Imorgon åker måttbandet fram, äntligen kan Tobias känna sig lite mer bekväm i  en skjorta som passar honom. (Han är dessutom väldigt het i dem så jag blir också nöjd, hehe)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja men samma som mig då.. hihi!

den som lixom ligger i backen? man kan vända på dom..



Kram och go´natt nu!!!

vi höres imorgon.. kanske du vill ha mig på din msn 'ler'



msn: lill[email protected]

Men bara msn, inte mail.

2008-07-31 @ 23:38:05
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohhh, vilken fin man du har :) hoppas du haft en mys helg!

2008-08-03 @ 11:37:23
URL: http://jossanjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0