förgrymmad.

Jag känner mig lite förgrymmad. Det är så mycket som inte finns i detta landet; Sephora, BaskinRobbins, Henri Bendel. Pret a Manger, Petco.... Men framför allt sephora... och nu när johanna tog pick och pack, fyttade och stängde ner c/o stockholm, vart ska man ta vägen då? I ought to know, men det finns inget som kan mätas med c/o. Och när jag tänker på det, så blir jag ännu mer arg på sättet som Gina Tricot totalförstört den underbara lokalen med det mäktiga fönstret och de fina golvet. Hujedamig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jorå, gynnings röst är ju lite speciell även när hon pratar, tror vem som helst skulle kunna vara whitney houston gemfört me henne, nej så illa var de kanske inte men u get my point
men ta kontakt med henne då ;)

och håller med, lite nya saker hit tack

2008-02-07 @ 12:11:40
Postat av: Amanda

Dumma dumma, vi går dit och bränner ner affären! eh?

2008-02-07 @ 13:14:39
URL: http://amheni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0