student by day; psycho at night

Jag har fått barn! i en dröm.... ehm, jag var Carrie och pappan var Big. Sonen fick heta Joshua (?!) och jag var jättelycklig. Joshua föddes i Beijing, precis då OS hade sin avslutning. Glen från Draft var där, i smoking (ännu en gång:?!) och jag var så lycklig. Massor av fler helt sjuka omständigheter rådde under drömmens gång och fler psycho faktorer var inblandade, men jag vill helst inte tänka på dem, whack!

VAD åt eller rökte jag innan  jag gick o la mig är ju frågan jag ställer mig denna torsdagsmorgon...


Kommentarer
Postat av: ostro

alltså, jag vet inte om det är något fel på mig men jag blir väldigt glad av bilden.



intressant storry. i min dröm idag så var det intressantaste att en tant försökte sälja en burk cola till mig för 27 kronor. När jag upptäckte att alla burkar var öppna tyckte hon jag var lite jobbig och erbjöd sig sin egen cola light. Men den hade inte stått i kylen och var fesljummen. Plus att jag inte dricker light drycker. Jag tackade och gick utan att köpa något.



Pointless.



Ha det fint.

2008-08-28 @ 08:51:56
URL: http://www.ostro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0